Starten met Brand Advocacy
Ga aan de slag met je ambassadeurs en vertel samen het verhaal van jouw organisatie. Mond-tot-mond reclame blijft veruit de meest effectieve vorm van reclame. Werk samen met je ambassadeurs aan je online en offline communicatie, offline en online. Vertel samen jouw verhaal. Bekijk het stappenplan dat wij samen maakten met Word of Media. Zijn je medewerkers je ambassadeur? Start dan met Employee Advocacy.
Starten met Employee Advocacy? Bekijk of jouw organisatie er klaar voor is.
Employee advocacy is: het faciliteren, activeren en motiveren van medewerkers om relevante content te delen binnen hun eigen sociale netwerken.
Ben jij, is jouw organisatie klaar om te starten? Bekijk de checklist hieronder en download handige documenten die je kunnen helpen met het bespreekbaar maken van het ambassadeursschap van medewerkers in je organisatie, je helpen met het starten of doorontwikkelen.
Check of jij er klaar voor bent:
Management | Doet de baas mee? Voorbeeld doet volgen. Het is serieuze business voor iedereen.
Vertrouwen| Medewerkers mogen zich als online woordvoerders uitlaten over de organisatie.
Informatie-uitwisseling | Zijn jullie een open organisatie? Staan jullie open voor feedback en het uitwisselen van informatie?
Lerende organisatie| Social = mensenwerk. Fouten maken moet kunnen. Leer hiervan en beloon het leerproces.
Download hier
Download hier
Download hier
Geef je ambassadeur het podium in je communicatie
Mensen vertrouwen steeds minder op het logo van een corporate account en steeds meer op het advies van een gelijkgestemde uit hun eigen netwerk.
Meer personal branding en minder corporate branding
Een goed verhaal vertelt zich vanzelf via het netwerk. Echt dat geloven wij. Peer 2 peer communicatie is belangrijk.
In 5 stappen naar een ambassadeursstrategie (+ whitepaper)
Tips om je medewerker te betrekken bij de organisatie via een ambassadeursprogramma.